Artık Beyda'nın Kitaplığındayım

Herkese Merhabalar

Malum uzun zamandır yoktum.
Bu süreçte özel ve iş hayatımda acayip yoğundum ve halen daha çok yoğunum. Bloğu bir heves Beyda sayesinde açtım. İçimi dökmek, zaman zaman bir şeyler karalamak bana iyi geliyordu. Ancak sürekli yazmayınca blog maalesef sahipsiz çocuk gibi oldu. Bu duruma çok üzüldüğüm için Sevgili Beyda'ya onun bloğuna taşınmak istediği söyledim. Kendisi zaten benim altı yaşından beri her şeyim. Tabii ki de kabul etti. Kabul etmeyeceğini zaten hiç düşünmemiştim.

Bundan sonraki süreçte buradaki yazılarımı yavaş yavaş oraya taşıyacağım. Sadece kitap tanıtımlarım bu blogda kalacak. Kendisiyle birlikte çok güzel işlere imza atacağımızı düşünüyorum. Bundan sonra yazılarımı Beyda'nın Kitaplığı'nda okuyabilirsiniz. Bu zamana kadar bu mecrada bana destek veren, yazılarımı okuyan herkese teşekkürü bir borç bilirim. 

Beyda'nın Kitaplığında yeni notlarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Hayırlı olsun 😊🤚

    YanıtlaSil
  2. hadi bakalım hayırlı olsun inşallah canım benim :) bekliyoruz sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım;
      çok teşekkürler. İnşallah hayırlı olur :)

      Sil
  3. hayırlı olsun o zaman.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun diyorum. Takip etmiyormuşum diğer blogu ama ekledim hemen ♥

    YanıtlaSil
  5. Aa ne güzel hayirli olsun 😊

    YanıtlaSil
  6. çok iyi olmuş bence....sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babaannemintakvimciği;
      çok teşekkürler. Sevgiler :)

      Sil
  7. Hayırlı olsun,ne güzel bir dostunuz var😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Misali;
      Çok teşekkürler. Beyda gibi bir dost herkese nasip olsun. İyi ki var. :))

      Sil
  8. Şimdi Beyda'nın Kitaplığındaki yazınızdan buldum bloğunuzu, hayırlı olsun, nice güzel yazılara.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rafaelaybuke;
      Çok teşekkürler. Beyda'nın bloğunda umarım faydalı çalışmalara imza atarız.:)

      Sil
  9. BU KARAR SİZİN İÇİN HAYIRLI OLUR İNŞALLAH.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder