Mehtap Soyuduru Çiçek - Güven Bana / Kitap Tanıtımı

Acemi polis Zehra’nın yıllarla harmanlanmış mesleği ile aşkının arasında yeniden kalışı…
Arka arkaya işlenen seri cinayetler…
Pedina Gölü’nün esrarlı adamı Güven’e inanmanın eşiğinde çırpınan Zehra’nın iflah olmaz aşkı…
Güven Bana, aşk ile polisiyenin iç içe geçtiği keşke bitmeseydi dedirtecek bir hikâye. Gizemle dolu kurgusu ile finale doğru alınan yolda nefes nefese takip edilecek seri cinayetlerin Zehra ve Güven aşkının gölgesinde kaldığının farkına bile varamayacaksınız.
Büyük bir yangının tam ortasındaki aşıkların tutkularının peşinde vazgeçmek istediklerine şaşıracak, güvenmek için çırpınan bir deli aşığın peşinde aşka dair bildiklerinizi yeniden sorgulayacaksınız.

Mizahın, gözyaşının, aksiyonun ve son ana kadar sizi diri tutacak merakın doludizgin yaşanacağı “Güven Bana’yı” bir nefeste tüketmeye hazır mısınız?

Basım Yılı : 2017

Sayfa Sayısı : 344

Eftalya Kitap

Yorumlar

  1. İçinde herşey var yani. Daha ne olsun. Emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. yorumları okurken tüm kitapları not alıyorum bu listeyi nasıl okuyup tüketeceğim çok merak ediyorum not alındı:))))

    YanıtlaSil
  3. İlk kitabı Pedina'yı çok severek okudum. En kısa sürede Güven Bana'yı da okumak istiyorum .:)

    YanıtlaSil
  4. heey görünmüyosunuz hiç yineeee :)

    YanıtlaSil
  5. Bir çok duyguyu birarada hissettiren kitapları seviyorum. Teşekkürler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder