Stefan Zweig - Korku / Kitap Tanıtımı

Rahat ve korunaklı bir yaşam süren saygın bir kadın, sekiz yıllık evliliğinden sıkılmış, burjuva dünyasının kozasından çıkarak kendini genç bir piyanistin kollarına atmıştır.
Ancak bu gizli ilişkiden haberdar olan bir şantajcının ansızın zuhur etmesiyle, hayatında yeni farkına vardığı bütün güzellikleri yitirme tehlikesiyle karşı karşıya kalır ve kahredici bir korkunun pençesine düşer. Korku insanı bilinçdışına itilmiş utanç verici deneyimlerden, bastırılmış pişmanlıklardan özgürleştirebilecek güçte bir yapıt.

Basım Yılı : 2018

Sayfa Sayısı : 80

Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları

Yorumlar

  1. Stefan Zweig kitaplarını topluyorum son zamanlarda. Bu kitabı da alacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Yakın zamanda okumuştum ve güzel bir kitaptı, özellikle son kısmı hiç tahmin edilemez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okumak istiyorum. Yakın zamanda alacağım :)

      Sil
  3. zweig okuyom sırayla kitaplarını. okurum bunu da yakındaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okuyorum ve bu kitabı da okumayı düşünüyorum :)

      Sil

Yorum Gönder