Güllü - Ödüm Kopuyor

Merhabalar

Bugün sabah beri bunalımdayım. Damarın resmen dibine vurdum.
Kulaklıkla dinlemekten kulaklarım helak oldu ama çevirip çevirip aynı şarkıyı dinliyorum. Nedendir bilmiyorum. Sabah gözümü dilime dolanmış bu şarkıyla açtım ve günü bu şarkıyla kapatıyorum. Hadi sizi de azıcık depresyona sokayım. Güllü Ödüm Kopuyor sizlerle.

Yeni notta görüşmek üzere.

Hoşçakalın.
 

Güllü - Ödüm Kopuyor

Ellerim kadehte gözüm kapıda
Geleceksin diye ödüm kopuyor
Bu perişan yerde beni bu halde
Göreceksin diye ödüm kopuyor

Dışarda yağmur var aldırmıyorum
Masamda resmin var kaldırmıyorum
Sevdiğin şarkıyı çaldırmıyorum
Duyacaksın diye ödüm kopuyor

Ben böyle değildim inan eskiden
Ürpermezdim böyle ayak sesinden 
Belki gelip bana beni yeniden 
Seveceksin diye ödüm kopuyor

Kırdığın kadehte düşmanlığın var
Beni yargılıyor her gün anılar
Korkma durmam burda sabaha kadar
Kızacaksın diye ödüm kopuyor

Dışarda yağmur var aldırmıyorum
Masamda resmin var kaldırmıyorum
Sevdiğin şarkıyı çaldırmıyorum
Duyacaksın diye ödüm kopuyor

Ben böyle değildim inan eskiden
Ürpermezdim böyle ayak sesinden 
Belki gelip bana beni yeniden 
Seveceksin diye ödüm kopuyor

Yorumlar

Yorum Gönder