Nur Yerlitaş'ın Yaptığını Gaf Mı Sanıyorsunuz?

Merhabalar
 
Geçen günlerde sosyal medyada çokça paylaşılan ve Nur Yerlitaş'ın gafı olarak değerlendirilen bir konu var. Duymayanlarda bu sayede duymuş olsunlar.
Aşağıda videosunu da bulacağınız Nur Yerlitaş'ın bir arkadaşının doğum gününde beğeni almak adına açtığı canlı yayın sırasında şehitlerimiz için söylediği "Ne yapayım Allah Allah Şehitler, mehitler aman yeter" sözleri var. Bu sözler bir anda sosyal medyada, ünlüler arasında hemen kulaktan kulağa ve paylaşım yoluyla çığ gibi büyüyerek duyulmuş ve videosu da paylaşılmış. Hatta ana haber bültenlerine bile konu olmuş.
 
Peki şimdi Nur Yerlitaş'a ve bu şekilde düşünen herkese soruyorum;
 
Zatıaliniz rahat rahat canlı yayın yapabilsin diye, sıcacık yatağınızda rahat uyusun, rahat rahat AVM'lerde cirit atabilin, kameralara poz verin diye şehit olurken; sen bu sözlerle özür dilemen gerekirken, üstüne bir de sosyal medyanın seni batırmaya çalıştığını mı düşünüyorsun? Neymiş efendim karalama kampanyasıymış. Boşversene sen. İnsanların işi gücü yok seni karalama kampanyası mı başlatacak?
 
Kimse kusura bakmasın ama bu ülkede o ana kuzuları olmasa hiçbirimiz rahat uyuyamazdık ve uyuyamayız.
 
Hele sen ve senin gibilerin hiç haddi değil şehitlerimize laf söylemek. O anaların ciğeri yanarken, sen saçma sapan partilerde, saçma sapan paylaşımlar yapıyorsun ve birisi sana şehit haberi verdiğinde de aman be yeter diyorsun. Allah hiçbir anaya evlat acısı vermesin. Senin çocuğun var mı? bilemiyorum ama (çünkü ilgimi çekip takip ettiğim biri değilsiniz ki; normalde ünlüleri falan da takip etmem) o vatan uğruna canlarını feda eden çocuklar senin evladın olsaydı o zaman da bu şekilde konuşabilir miydin acaba? O zaman da "aman be yeter" diyebilir miydin?
 
Nur Yerlitaş'ın yaptığını gaf olarak görenlere sesleniyorum. Dervişin fikri neyse zikri de o olurmuş. O yüzden özür dileyip dilememesi hiçbir şey ifade etmiyor. Hele ki böyle bir konunun özrü zaten olmaz. Özür dilese bile kendi menfaat ve çıkarları için dilemiştir. Hiç samimi de değildir.
 
Bu vatan uğruna canlarını feda eden çocuklarımıza, evlatlarımıza kimse dil uzatamaz. Herkes haddini, yerini bilsin. Şehitlerimizi kimse kendine yükselme malzemesi olarak kullanmasın. Beyin bedava. Lütfen azıcık kullanalım.
 
Yeni notta görüşmek üzere.
 
Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Mahalle terziliğinden (ahlaklı, namuslu tüm mahalle terzilerini tenzih ederim) nasıl olmuşsa sınıf atlayıp, modacı olmuş, her yanı botokslu bu medya maymunu acuze ünlü oldum diye kendini bir halt sananlardan. Ne oldum demesin, ne olacağım desin. Konuşmaya bile değmez...şehitlerimizi ağzına almadan ağzını ispirtoyla çalkalasın.
    Diktikleri de bir halta benzese kendi gibi rüküş, zevksizleri bir güzel soyuyor, paralarını cukkalıyor bedava verseler bir tanesini sırtıma takmam..paspas diye yere sermem.

    Eline sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Nereden geldiğini, anne-babasının kökenini unutup, zamanında nice mücadelen sonra oturduğu toprakların elde edildiğini aklından çıkarıp kendini ön plana çıkarmak adına böyle bir şey söylemek, sonrada karalıyorlar diye özür dilemeye tenezzül bile etmeden açıklamalar paylaşmak. Medya ünlüleri bu kadar göklere çıkarırsa, saçma sapan programlarla başımıza taç ederlerse gelinen nokta da kaçınılmaz oluyor.

      Sil
  2. Bir şekilde bir yerlere gelmiş, ne konuştuğunu, konuştuğunun nereye gittiğini bilmeyen insanlar, medyanında abartmasıyla daha da ayyuka çıkmış durumdalar. Medyada bu konular birkaç gün yazılır, çizilir. Ünlüler takipten çıkarlar. Sonra bir bakmışsın her şey unutulmuş ve can ciğer kuzu sarması olmuşlar. Ama bu tarz kişileri buralara da taşıyanlar bizleriz. Neyi yücelteceğimizi bilmediğimizi bir kez daha göstermişiz. Yazına sonuna kadar katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle. Her şey çok çabuk unutuluyor.

      Sil
  3. Aklı başında herkesin onaylayacağı bir yazı. Dediğiniz gibi fikir neyse zikir de odur. Bu yanlışın özrü olamaz. Zaten, özür dileyip, dilemediğini de takip etmedim. Koskoca kadın ne diyelim, Allah akıl fikir versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de haberlerde gördüm özür dilemediğini. Yazık maalesef.

      Sil
  4. Hay agzin bal yesin sevgili bugununnotu.🖒Boyle bir (agir olucak affiniza siginiyorum ama) "gerzekliginnn" ozru olamaz.Allah hidayet versin.Ne diyelim...

    YanıtlaSil
  5. Çok da güzel yazmıssın haketten Allah akıl fikir versin...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blokta cok yeniyim bir goz atarsan sayfama sevinirim belki dikkatinizi ceker ve takipte kalirsiniz hoscakalin bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba takipteyim. Sizi de beklerim :)Hoşgeldiniz...

      Sil
  7. Zaten hiç sevmiyordum, şimdi de nefret ettim... Yazık...

    YanıtlaSil
  8. yukarıdakı tum yorumlara katılıyorum ayrıca kendını cok begenmiş yapısını da belırtmeden gecemıyorum. elıne saglık allah akıl fıkır versın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Allah insanın aklını almasın diye boşuna dememişler.

      Sil

Yorum Gönder